IT Supportavtale

Når noe ikke fungerer, eller man ikke vet hvordan man skal løse en IT-relatert oppgave – trenger man hjelp/support. Med over 20 års erfaring med IT-support besitter vi unik kompetanse med hvilke utfordringer som gjerne dukker opp, og hva som skal til for å løse problemene.

Vi tilbyr profesjonell hjelp på flere ulike måter: Fjernstyring av din maskin, via support-verktøy, over telefon, på epost og/eller ved besøk (on-site).

Med Smidig Support-avtale sikrer du at din bedrift får tilgang til kvalifisert bistand, slik at dine ansatte kan bruke arbeidstiden på det de skal. IT-problemer kan stjele mye tid, tid dere heller bør bruke på å produsere.

Foruten kvalifisert bistand vil en Smidig Support-avtale gi din bedrift en forutsigbar kostnad på support, samt rabattert timepris på samtlige tjenester fra Smidig IT.

Har din bedrift andre behov enn disse forhåndsdefinerte support-pakkene? Ta kontakt, så skreddersyr vi gjerne en avtale som passer dere.

1 Med Fjernhjelp menes 1 stk sesjon fjernstyring eller telefonsupport á 30 minutter.
Ved behov for mer support enn hva som er inkludert, faktureres Fjernhjelp pr påbegynte 30 minutter.

Uten avtale faktureres Fjernhjelp pr påbegynte 30 minutter, og minimum 1 time.

Alle priser er oppgitt eks. MVA.
Med forbehold om skrivefeil.